Välkomna till Hushålls Assistenten din hjälp på nätet

Här har jag samlat tips och trix för att få ordning i hus och hem.

tisdag 18 mars 2008

Tro det eller ej

Nu är äntligen fönstrena på plats!!! Men fy för bövelen vad det såg ut här hemma när jag kom från jobbet. Det var spån överallt.....ja överallt och snickarna hade inte ens tagit bort filten och kudden från min fåtölj *suck*. Ja dom ska väl täta dom imorrn och snickra på lister och förhoppningsfullt även byta fönsterbrädorna!!! Men det tror jag inte på förräns jag har sett dom på plats. Ja det här tog ju lite över ett år att få fönstrena på plats. Vi skulle ha haft dom i april 2007. Och i år typ runt den 14 Januari så sa dom att fönstrena var här och det vet vi ju hur det gick. Fel fönster, för stora och nu några månader efteråt så är dom äntligen här då....fy nu vill jag att allt ska vara klart så att vi kan återgå till ett hyffsat normalt liv!


Hellre lite i taget, små steg. Än en hel massa och tröttna i förtid. Glöm inte att leva! Le det smittar.

Inga kommentarer: