Välkomna till Hushålls Assistenten din hjälp på nätet

Här har jag samlat tips och trix för att få ordning i hus och hem.

lördag 5 januari 2008

Andra länkar

FlyLady.net En himla bra sida om du vill få ordning i hemmet (tyvärr så är sidan på amerikanska/engelska)
FlyLadyMentors Där har jag gått med då länk fanns på FlyLady.net´s sida. Via den här gruppen så får jag dagliga (massor av)mejl med instruktioner och tips på hur jag ska sköta mitt hushåll (436774 medlemmar).
Skrubba Här är jag med, det är ett städforum eller vad man ska kalla det?
FLYingInSweden Här är jag oxå medlem hittade hit via Skrubba (166 medlemmar).
Checklistor
Hushållsträsket Mycket rolig sida gå gärna in där speciellt med era barn dom tycker nog sidan är kul
Mind Over Clutter
Messies Anonymous

1 kommentar:

Jonas Hägglund sa...

Jag letar efter städforum på nätet för att där kunna ge råd i ämnet städning. Tyvärr verkar det inte finnas särskilt många sådana svenska sidor.
Har ni någon bra ide om vad vi på Mystica Städservice ska skriva på vår blogg?
Eftersom vi är ett städföretag bör ju bloggen handla om städning.
Det gäller att få till intressanta och bra texter som engagerar folk.

http://www.mysticastad.se/