Välkomna till Hushålls Assistenten din hjälp på nätet

Här har jag samlat tips och trix för att få ordning i hus och hem.

lördag 5 januari 2008

Om Hushålls Assistenten

Hushålls Assistenten är mitt verktyg för att få ordning i mitt hem.

Jag har tagit åt mig information som passat mig och gjort om det efter eget huvud och döpt om det. Ibland skriver jag kortordet H.A= Hushålls Assistenten.


Jag startade min väg med en Control Journal via FLYlady och har sedan blivit mer och mer min egen variant.

Ja naturligtvis har jag haft hjälp av deras sida men jag har gjort om rejält.

Jag hittade till FlyLady via lillmonster.com som hade översatt till svenska, där har jag även hittat den svenska sajten FLYingInSweden.

Och från bmefly på FLYingInSweden kommer ännu mera inspiration.

Hushållsträsket är en annan sida.


FlyingInSweden den svenska motsvarigheten till FLYlady. Du blir medlem där via yahoo>>>


Click here to join FLYingInSweden Click to join FLYingInSweden

Jag har även tagit hjälp av en bok som jag har köpt, "rensa, röj & förändra-101 steg mot ett bättre liv" skriven av mary lambert och av tips från mamma och min svägerska.



Mer finns under länkar.


//trazan 2008-01-05

Inga kommentarer: