Välkomna till Hushålls Assistenten din hjälp på nätet

Här har jag samlat tips och trix för att få ordning i hus och hem.

måndag 29 juni 2009

Då var det vardag igen...

Helgen har gått fort.... mina föräldrar har vart här torsdag, fredag och söndag och hjälpt oss att snygga till lite. Vi har slitit och ätit och slitit och fikat.

I lördags var vi och hälsade på en väninna i dalsjöfors....oj va fint hon hade det. Vi fikade och sen grillade vi..... Vi var där mellan 15-22 sen fick jag köra hem då B hade fått både öl, vin och likör. Lite växter fick jag allt med hem oxå......ser fram emot nästa besök då jag tror att hon fått ordning i sin trädgård, ja vi har samma intresse.

Idag håller jag på att tvätta, kollar räkningar, röjer och ska ev. ut strax och klippa gräset lite med min lilla gräsklippare(har pajat åkgräsklipparen) och sen sätta den på laddning. Får inte glömma av den viktiga vilan...... benen är ju fula som stryk.

På återseende.....kramisar





:) Le det smittar.

Inga kommentarer: